Virallinen tiedonkulku on työntekijöiden tehokkuuden ja työtyytyväisyyden kannalta olennaista. Kun omaa työtä koskevaa tietoa saa tarpeeksi ja oikeaan aikaan
työntekijät voivat keskittyä työhönsä
turhautuminen vähenee
päällekkäisen työn tekeminen vähenee
stressitasot laskevat
yhteistyö paranee
tehokkuus paranee
Hyvä vuorovaikutus on hyvän ilmapiirin rakennusaine. Myönteisissä kohtaamisissa vahvistuvat yksilölliset ja yhteisölliset voimavarat, luottamus ja psykologinen turvallisuus, eli tunne siitä, että kaikki saavat olla omia erilaisia itsejään ja jakaa ajatuksiaan ilman, että heitä tuomitaan tai vähätellään. Myönteinen vuorovaikutus lisää innostusta, ideointia ja työn imua.
Palvelu on räätälöitävissä tarpeittenne mukaan. Tarjoan lisäpalveluina esimerkiksi:
• Sisäisen markkinoinnin ja tiedottamisen projektiin liittyen. Hyvällä tiedottamisella motivoidaan ja sitoutetaan henkilöstö yhteiseen asiaan.
• Johdon koulutusta ja coachausta sisäisen tiedonkulun tehostamiseen.
• Resurssin toimenpidesuunnitelman toteuttamiseen yrityksessänne. Lue lisää alla kohdassa Apua sisäisen viestinnän kehittämiseen.
Lue blogista lisää sisäisestä viestinnästä.
Jos omat kädet ja jalat eivät riitä kehityssuunnitelman toimenpiteiden läpiviemiseksi ja työntekijäkokemuksen jatkuvaksi kehittämiseksi, interim-asiantuntija voi olla ratkaisu!
Interim-asiantuntijan tehtävänä voi olla esimerkiksi
• sisäisen viestinnän kehittäminen ja konkreettinen tekeminen
• työntekijäkokemuksen kehittäminen ja johtaminen
Voit ostaa yrityksellesi interim-ammattilaisen
• määräajaksi tai toistaseksi voimassa olevalla sopimuksella
• koko- tai osa-aikaisesti.
Kustannusvertailu osoittaa, että interim-palvelu on hinnaltaan kilpailukykyinen ratkaisu konsultin tai määräaikaisen työntekijän käyttöön verrattuna.